Frågor och svar

Vem hör jag av mig till om jag har tappat bort något?
Mejla events.live.se@ingka.com så hjälper vi dig.

Hur tar vi oss till Live! på Älmhults handelsplats? 
Du finner information här.

Finns det garderober i anläggningen?
Vid evenemang finns det en bemannad garderob. Garderobsavgiften är 25 kr inklusive moms. Vi tar endast kortbetalning. Live! ansvarar inte för lösa föremål och värdesaker i inlämnade plagg. Vid borttappad nummerlapp ombedes ni vänta till garderoben är tömd.

Tar ni kontanter?
Nej. Live! är en kontantfri anläggning och tar därför endast swish och kortbetalning. 

Finns det rullstolsplatser?
Ja det finns rullstolsplatser samt platser för ledsagare. Mer specifik information kan du läsa om vid bokning av evenemang.

Finns det rökrum? 
Live! är en rökfri anläggning. Det finns utmarkerade rökytor utanför. 

Vad får inte tas med in i anläggingen?
Det är inte tillåtet att ta med mat och dryck in på Live!. 

Jag har synpunkter/klagomål, vart vänder jag mig?
Kontakta vår eventpersonal under evenemanget så hjälper vi dig direkt! Det går också bra att mejla events.live.se@ingka.com

Hur gör jag när jag vill boka biljett? 
Gå in på evenemanget du önskar gå på och följ instruktionerna som anges. Klicka här för att komma till våra evenemang.

Får jag pengarna tillbaka vid avbokning?
Det är en bestämmelse som görs av arrangören. Du kan läsa mer om det på evenemangets sida, här.

GDPR:
I enlighet med den allmänna dataskyddsförordningen, följer Live! som en organisation i Ingka Centers, riktlinjerna för användning av datainsamling. Du kan läsa mer om riktlinjerna här.